اولویت طرح تابستانه، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است


 

  • اولویت طرح تابستانه، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است
    به گزارش مجله اجتماعی صلح

    فرمانده ناجا:

    اولویت طرح تابستانه، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است

    اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
    فرمانده ناجا به اجرای طرح‌های تابستانه از 10 خرداد ماه امسال اشاره و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های تابستانه موضوعاتی مانند آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت اقدامات نیروی انتظامی قرار دارند.

    به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در آیین افتتاح تجمیع خطوط 110 فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک عید سعید فطر و تقدیر از اقدامات خوب و شایسته پلیس استان، گفت: طرح تجمیع 110 باعث سرعت بیشتر پاسخگویی به تماس‌های گرفته شده، کاهش هزینه،کاهش نیروی انسانی و نظارت بر اقدامات انجام شده، است.

    فرمانده نیروی انتظامی از طرح تجمیع 110 به عنوان یکی از اقدامات خوب در ناجا و استان مازندران نام برد و با اشاره به اجرای آن در 5 استان کشور، گفت: تا آخر سال جاری این طرح در سایر استان‌های کشور نیز به اجرا گذاشته خواهد شد .

    به گفته وی، احصاء جرایم و تعیین اطلس اطلاعات آن براساس هر استان، مشخص شدن جغرافیای جرم ، افزایش اقدامات پیشدستانه و پیشگیرانه برای کاهش جرایم از قابلیت‌های اجرای این طرح به شمار می‌آید.

    سردار اشتری با بیان اینکه برای صحت اطلاعات داده شده از سوی تماس گیرندگان بعد از انجام هر تماسی، کدهایی برای فرد تماس گیرنده ارسال می‌شود، گفت: افزایش سرعت و دقت عمل و در مجموع ارائه خدمات سریع، دقیق و بهتر برای مردم شریف استان از موارد مد نظر ناجا در این طرح بوده است .

    این مقام عالی انتظامی کشور، اذعان داشت: 90 درصد تماس‌های گرفته شده با مرکز فوریت های پلیسی 110 منجر به نتیجه شده و مردم پاسخ‌های لازم را از تماس با این مرکز دریافت کرده‌اند و فقط 10 درصد از این تماس‌ها غیر عملیاتی بوده که با توجه به پیگیری‌هایی که بعد از هر تماسی از سوی پلیس با مردم گرفته خواهد شد به مرور این روند نیز کاهش می‌یابد.

    فرمانده ناجا به اجرای طرح‌های تابستانه از 10 خرداد ماه امسال اشاره و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های تابستانه موضوعاتی مانند آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت اقدامات، آ نیروی انتظامی قرار دارند.

    سردار اشتری، رعایت حقوق مردم را از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم و مسافران عزیز با رعایت حقوق همدیگر و همکاری با نیروی انتظامی، سفری ایمن و آرام را در کنار هم تجربه کنند.

    وی از افرایش 20 درصدی حجم مسافرت‌ها به استان مازندران در تعطیلات گذشته و از زمان آغاز اجرای این طرح خبر داد و گفت: به همین میزان نیز شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان بودیم که این امر نشان دهنده همت همکارانم بوده است.

    وی با بیان این که تقسیم ورودی و خروجی‌ها، مدیریت سفر توسط مردم و مسافران و نیز برنامه‌ریزی‌های صحیح در مدیریت تردد‌ها به کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات اخیر منجر شده است، خاطر نشان کرد: هرچه قدر تعامل و همکاری‌های مردم، مسئولان و همکاران انتظامی افزایش پیدا کند به همان نسبت کاهش تلفات و سفری ایمن را برای مردم شاهد خواهیم بود .

    اشتری از شناسایی 500 نقطه حادثه خیز توسط همکاران پلیس راه در سطح کشور و اعلام آن به مسئولان کشوری خبرداد و ابراز امیدواری کرد: با رایزنی‌های انجام شده و مکان یابی‌های صورت گرفته نسبت به برطرف کردن این نقاط اقدام شود تا کمتر شاهد حوادث رانندگی در این مناطق باشیم.

    فرمانده ناجا از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای اجرای طرح‌های تابستانه و ارائه خدمات انتظامی به مردم و مسافران در سراسر کشور خبر داد و برلزوم همکاری‌های آحاد مردم و مسئولان اجرایی با نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی تاکید کرد.

    سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت موجود در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: در تمامی نقاط مرزی، امنیت خوبی را شاهد هستیم و در صورت بروز هرگونه تحرکی برخورد‌های قاطعی از سوی نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج صورت خواهد گرفت.

    فرمانده ناجا در پایان از همکاری خوب مردم که در طول سال گذشته و خصوصا ایام تابستان با نیروی انتظامی داشته‌اند، قدردانی کرد .

    فرمانده نیروی انتظامی در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز بر مسئول سازی و تعیین سهم دستگاه‌ها در طرح دریا تاکید کرد و گفت: حفظ هوشیاری و آمادگی از ضروریات است.

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح

    قوانین خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح